torsdag den 2. juli 2009

Byggesjusk

Dagen idag stod i indmarchens tegn, og jeg prøvede at sove længe, og holde mig i ro, for jeg var udmærket klar over at jeg sku bruge alle mine reserver til indmarchen.

Kl. 4 i nat havde vi efter at have lukket ungdomsteltet (igen, igen) været igang med at tyvstarte på byggeriet af en terasse.

Fra Landsstævne Torsdag d. 2. Juli

Tonni og Thomas brugte formiddagen på et svedigt byggeprojekt i høj sol og så i et hjørne hvor der er fuldstændig læ og bare er varmt varmt varmt.
De måtte dog starte med at nedbyde nattens byggeri, da nathåndværkere laver noget værre byggesjusk ;o)
Det går ud på at bygge en hule, og vinderne er dem der bygger den bedste eller flotteste hule i løbet af dagen. Det er god beskæftigelse af børn og barnlige sjæle.
Inde i ungdomsteltet var der gang i bolsjekogeriet. Det var især et hit blandt de mindste børn.
Fra Landsstævne Torsdag d. 2. Juli

Jeg opholdt mig kun i teltet i meget kort tid, for varmen kombineret med en kvalmende sød lugt af bolsjer var lige ved at slå mig omkuld. Og jeg skulle gerne holde mig frisk til indmarchen.

Jeg fik igen bekræftet i at min blog bliver læst mange steder. For der kom lige en bestilling på et par paparazzi shots fra landskampen mod englænderne. De juniorer der til august skal til Bisley og dyste, fik fornøjelsen af at skyde mod vores gæster fra england, som er herover med en flok juniorskytter i forbindelse med landsstævnet.
Fra Landsstævne Torsdag d. 2. Juli

Iblandt de danske skytter, var Anders. Og hjemme i Viborg sidder mor Hanne og følger min blog, og ville da gerne om jeg ku skyde et par billeder. Det ku jeg da osse lige nå, inden jeg skulle afsted til fanebærer træning inde i Holbæk.
At det danske hold så vandt, var jo bare endnu bedre :o)

Ingen kommentarer: